Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/15929
Назва: STEAM-освіта для розвитку компетентностей майбутніх агроінженерів у системі вищої освіти
Автори: Доценко, Наталія Андріївна
Dotsenko, Nataliya
Ключові слова: STEAM-освіта
розвиток компетентностей
майбутні агроінженери
система вищої освіти
Дата публікації: 2023
Бібліографічний опис: Доценко Н. А. STEAM-освіта для розвитку компетентностей майбутніх агроінженерів у системі вищої освіти // Розвиток інноваційної компетентності педагога в закладі освіти : матеріали Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції (26 жовтня 2023 року, м. Херсон) / ред. Г. С. Юзбашева. Херсон : КВНЗ «Херсонська академія неперервної освіти», 2023. С. 49-53.
Короткий огляд (реферат): Ця стаття розглядає важливість і плюси впровадження STEAM-освіти (наука, технологія, інженерія, мистецтво та математика) в систему вищої освіти для майбутніх агроінженерів. Вона відзначає роль STEAM-освіти в підготовці студентів до вирішення сучасних викликів у сільському господарстві, таких як зміна клімату, нестача ресурсів і потреба в інноваціях. Стаття підкреслює, що мультидисциплінарний підхід STEAM сприяє розвитку креативності, інноваційного мислення та здатності працювати в командах. Вона також наголошує на важливості навчання протягом усього життя та підготовки агроінженерів до швидких змін у галузі сільського господарства та аграрних технологій. Ця стаття слугує як важливий внесок у розуміння та підтримку інтеграції STEAMосвіти у вищу освіту з метою покращення підготовки майбутніх агроінженерів і розвитку сільського господарства. Стаття відзначає те, які зміни в сучасному світі вимагають перегляду парадигми вищої освіти. Вона вказує на те, що агроінженери повинні бути більш готові до мультидисциплінарних завдань і співпраці зі спеціалістами з різних галузей. Також автор акцентує увагу на важливості інновацій та новітніх технологій у розвитку сільського господарства та рільничої інженерії. STEAM-освіта допомагає підготовити фахівців, які можуть застосовувати технологічні рішення для покращення продуктивності та стійкості сільськогосподарських процесів. Визначено, що навчання агроінженерів має сприяти сталому розвитку галузі та дбайливому використанню природних ресурсів. В статті підкреслюється важливість орієнтації на практичні результати та вирішення реальних проблем сільського господарства через навчання. Зазначено, що STEAMосвіта має великий потенціал для розвитку компетентностей майбутніх агроінженерів і сприяє покращенню галузі сільського господарства в контексті сучасних викликів.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/15929
Розташовується у зібраннях:Статті (Інженерно-енергетичний факультет)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Збірник матеріалів конф. Розвиток.... 26.10.2023-49-53.pdf330,34 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.