Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/15952
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКучмійова, Тетяна Сергіївна-
dc.contributor.authorKuchmiiova, Tetiana-
dc.date.accessioned2023-12-06T07:24:06Z-
dc.date.available2023-12-06T07:24:06Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationКучмійова Т. С., Григор’єв Д. В. Стартаповий маркетинг: ключ до сталого розвитку соціально-економічних систем // Браславські читання. Економіка ХХІ століття: національний та глобальний виміри : збірник матеріалів І міжнар. наук.-практ. конф. (м. Одеса, 1 листопада 2023 р.). Одеса : ОДАУ, 2023. С. 54-56.uk_UA
dc.identifier.urihttps://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/15952-
dc.language.isootheruk_UA
dc.titleСтартаповий маркетинг: ключ до сталого розвитку соціально-економічних системuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті (Факультет менеджменту)
Статті студентів МНАУ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
_Збірник Браславські читання 2023-54-56.pdf559,14 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.