Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/15952
Назва: Стартаповий маркетинг: ключ до сталого розвитку соціально-економічних систем
Автори: Кучмійова, Тетяна Сергіївна
Kuchmiiova, Tetiana
Дата публікації: 2023
Бібліографічний опис: Кучмійова Т. С., Григор’єв Д. В. Стартаповий маркетинг: ключ до сталого розвитку соціально-економічних систем // Браславські читання. Економіка ХХІ століття: національний та глобальний виміри : збірник матеріалів І міжнар. наук.-практ. конф. (м. Одеса, 1 листопада 2023 р.). Одеса : ОДАУ, 2023. С. 54-56.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/15952
Розташовується у зібраннях:Статті (Факультет менеджменту)
Статті студентів МНАУ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
_Збірник Браславські читання 2023-54-56.pdf559,14 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.