Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/16157
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorАнікієнко, А. Р.-
dc.date.accessioned2023-12-20T09:39:43Z-
dc.date.available2023-12-20T09:39:43Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationАнікієнко А. Р. Стратегія просування інтернет-магазину в соціальних мережах // Підприємництво під час війни в Україні: виклики та можливості : збірник тез доповідей міжнародної науково-практичної конференції, присвяченої 60-річчю кафедри підприємництва, торгівлі та прикладної економіки (м. Івано-Франківськ, 20 листопада 2023 р.). Івано-Франківськ : Прикарпатський національний університет ім. Василя Стефаника, 2023. С. 238-241.uk_UA
dc.identifier.urihttps://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/16157-
dc.language.isootheruk_UA
dc.titleСтратегія просування інтернет-магазину в соціальних мережахuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті студентів МНАУ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
253-256.pdf507,04 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.