Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/16157
Назва: Стратегія просування інтернет-магазину в соціальних мережах
Автори: Анікієнко, А. Р.
Дата публікації: 2023
Бібліографічний опис: Анікієнко А. Р. Стратегія просування інтернет-магазину в соціальних мережах // Підприємництво під час війни в Україні: виклики та можливості : збірник тез доповідей міжнародної науково-практичної конференції, присвяченої 60-річчю кафедри підприємництва, торгівлі та прикладної економіки (м. Івано-Франківськ, 20 листопада 2023 р.). Івано-Франківськ : Прикарпатський національний університет ім. Василя Стефаника, 2023. С. 238-241.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/16157
Розташовується у зібраннях:Статті студентів МНАУ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
253-256.pdf507,04 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.