Пошук


Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 731-740 зі 6067.
Знайдені матеріали:
Дата випускуНазваАвтор(и)
2018Підвищення ефективності функціонування комплексної системи маркетингу на сучасних вітчизняних підприємствахМосковченко, І. В.; Moskovchenko, I.; Новікова, Т. В.; Novikova, T.
2018Податковий механізм мобілізації доходів як інструмент державного регулювання економіки УкраїниЛюбчик, О. К.; Lyubchik, O.
2018Інтернет-маркетинг як сучасний спосіб бренд-комунікаційМалежик, Д. О.; Malezhik, D.; Малафєєв, Т. Р.; Malafeev, T.
2018Інноваційний розвиток підприємств ресторанного бізнесу, які надають кейтерингові послугиТкаченко, М. О.; Tkachenko, M.
2018Цифрові виміри інноваційної трансформації страхових компанійДенисенко М. П., науковий керівник; Denisenko M., scientific director; Чеховська, Ю. В.; Chehovska, Yu.
2018Формування міжнародної маркетингової стратегії для вітчизняних товаровиробників при виході на закордонний ринок яблукСтамат, Вікторія Михайлівна; Stamat, Viktoriia; Колесник, Вікторія Михайлівна; Kolesnyk, Viktoriia; Дубочинський, М. М.; Dubochinskiy, M.
2018Формування асортиментної і ціннової политики організації як інструмент максимізації маржинального доходуБаришевська, Інна Володимирівна; Baryshevska, Inna; Гринчук, Ю. В.; Hrynchuk, Y.
2018Туризм в Україні: сучасний стан, проблеми та перспективи розвиткуОлійник, Тетяна Георгіївна; Oleynik, Tatyana
2018Основні цілі експортної стратегії УкраїниПісоченко, Тетяна Сергіївна; Pisochenko, Tetyana
2017Сучасні тенденції податкового регулювання розвитку аграрного сектору економіки УкраїниПолторак, Анастасія Сергіївна,науковий керівник; Полторак, Анастасия Сергеевна, научный руководитель; Poltorak, Anastasiya, scientific director; Пальчик, Ю. О.; Palʹchyk, YU.