Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/6058
Назва: Підвищення ефективності функціонування комплексної системи маркетингу на сучасних вітчизняних підприємствах
Автори: Московченко, І. В.
Moskovchenko, I.
Новікова, Т. В.
Novikova, T.
Дата публікації: 2018
Видавництво: Миколаївський національний аграрний університет
Бібліографічний опис: Московченко І. В. Підвищення ефективності функціонування комплексної системи маркетингу на сучасних вітчизняних підприємствах / І. В. Московченко, Т. В. Новікова // Трансформація фінансової системи України: тенденції та перспективи розвитку : матеріали II Всеукраїнської науково-практичної конференції, м. Миколаїв; 20-21 листопада 2018 р. – Миколаїв : МНАУ, 2018. – С. 94-95.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/6058
Розташовується у зібраннях:Трансформація фінансової системи України: тенденції та перспективи розвитку - 2018

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
abstracts2018-11-20-21-40.pdf291,48 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.