Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/16323
Назва: Вплив маркетингу на управління проектами та чинники успішних проектів
Автори: Кучмійова, Тетяна Сергіївна
Kuchmiiova, Tetiana
Шиян, Богдан Вікторович
Дата публікації: 2023
Бібліографічний опис: Кучмійова Т. С., Шиян Б. В. Вплив маркетингу на управління проектами та чинники успішних проектів // Розвиток територіальних громад: правові, економічні та соціальні аспекти: матеріали III міжнар. наук.-практ. конф. (м. Миколаїв, 2-3 листопада 2023 р.). Миколаїв : МНАУ, 2023. С. 209-210.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/16323
Розташовується у зібраннях:Розвиток територіальних громад: правові, економічні та соціальні аспекти - 2023

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
212-213.pdf234,42 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.