Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/16339
Назва: Стратегії зеленого маркетингу в екологічному підприємництві: можливості та виклики
Автори: Олійник, Тетяна Георгіївна, науковий керівник
Oleynik, Tatyana, scientific director
Єфімова, А.
Дата публікації: 2023
Бібліографічний опис: Єфімова А. Стратегії зеленого маркетингу в екологічному підприємництві: можливості та виклики // Екологічні та соціальні аспекти розвитку економіки в умовах євроінтеграції : тези доповідей Х Всеукраїнської науково-практичної конференції (м. Миколаїв, 25-27 жовтня 2023 року) / за ред. Г.В. Табацкової. Миколаїв : МНАУ, 2023. С. 25-27.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/16339
Розташовується у зібраннях:Екологічні та соціальні аспекти розвитку економіки в умовах євроінтеграції - 2023
Статті (Факультет менеджменту)
Статті студентів МНАУ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
26-28.pdf458,05 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.