Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/16385
Назва: Формування маркетингової стратегії підприємств
Автори: Стамат, Вікторія Михайлівна
Stamat, Viktoriia
Безпольотов, Данііл
Ключові слова: стратегічний маркетинг
маркетингова стратегія
базова маркетингова стратегія
функціональна маркетингова стратегія
strategic marketing
marketing strategy
basic marketing strategy
functional marketing strategy
Дата публікації: 2023
Бібліографічний опис: Стамат В., Іванова Р. Формування маркетингової стратегії підприємств // Обліково-аналітичне і фінансове забезпечення діяльності суб’єктів господарювання: національні, глобалізаційні, євроінтеграційні аспекти : матеріали VIII міжнар. наук.-практ. інтернет-конф.(м. Миколаїв, 15-16 листопада 2023 р.). Миколаїв : МНАУ, 2023. С. 92-96.
Короткий огляд (реферат): доведено актуальність здійснення стратегічного маркетингу на підприємствах з урахуванням кризових явищ; розглянуто сутність маркетингової стратегії; представлено процес формування маркетингової стратегії підприємства.
The relevance of strategic marketing at enterprises, taking into account crisis phenomena, has been proven; the essence of the marketing strategy is considered$ theprocess of forming the company’s marketing strategy is presented.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/16385
Розташовується у зібраннях:Обліково-аналітичне і фінансове забезпечення діяльності суб’єктів господарювання: національні, глобалізаційні, євроінтеграційні аспекти - 2023

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
zbirnyk-tez-16-11-23-92-96.pdf187,3 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.