Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/16420
Title: Тенденції та перспективи розвитку маркетингу вітчизняних компаній у воєнний та повоєнний час
Authors: Сухорукова, Анна Леонідівна
Sukhorukova, Anna
Брильова, М. О.
Issue Date: 2023
Publisher: Миколаївський національний аграрний університет
Citation: Сухорукова А. Л., Брильова М. О. Тенденції та перспективи розвитку маркетингу вітчизняних компаній у воєнний та повоєнний час // Інноваційна модернізація економіки України в умовах євроінтеграційних процесів : матеріали VІІІ міжнародної науково-практичної інтернет-конференції, (м. Кременчук, 27-28 листопада 2023 року). Кременчук : КрНУ, 2023. С. 292-294.
URI: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/16420
Appears in Collections:Статті (Факультет менеджменту)
Статті студентів МНАУ

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
zbirnyk_2023 (1)-292-294.pdf295,83 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.