Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/16422
Title: Вплив цифрових трансформацій на формування маркетингової стратегії на підприємстві
Authors: Сухорукова, Анна Леонідівна
Sukhorukova, Anna
Григор’єв, Д. В.
Issue Date: 2023
Publisher: Миколаївський національний аграрний університет
Citation: Григор’єв Д. В., Сухорукова А. Л. Вплив цифрових трансформацій на формування маркетингової стратегії на підприємстві // Інноваційна модернізація економіки України в умовах євроінтеграційних процесів : матеріали VІІІ міжнародної науково-практичної інтернет-конференції, (м. Кременчук, 27-28 листопада 2023 року). Кременчук : КрНУ, 2023. С. 307-309.
URI: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/16422
Appears in Collections:Статті (Факультет менеджменту)
Статті студентів МНАУ

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
zbirnyk_2023 (1)-307-309.pdf296,86 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.