Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/16422
Назва: Вплив цифрових трансформацій на формування маркетингової стратегії на підприємстві
Автори: Сухорукова, Анна Леонідівна
Sukhorukova, Anna
Григор’єв, Д. В.
Дата публікації: 2023
Видавництво: Миколаївський національний аграрний університет
Бібліографічний опис: Григор’єв Д. В., Сухорукова А. Л. Вплив цифрових трансформацій на формування маркетингової стратегії на підприємстві // Інноваційна модернізація економіки України в умовах євроінтеграційних процесів : матеріали VІІІ міжнародної науково-практичної інтернет-конференції, (м. Кременчук, 27-28 листопада 2023 року). Кременчук : КрНУ, 2023. С. 307-309.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/16422
Розташовується у зібраннях:Статті (Факультет менеджменту)
Статті студентів МНАУ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
zbirnyk_2023 (1)-307-309.pdf296,86 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.