Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/16643
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКозуб, Н. М.-
dc.date.accessioned2024-01-10T13:46:15Z-
dc.date.available2024-01-10T13:46:15Z-
dc.date.issued2003-
dc.identifier.citationКозуб Н. М. Вплив маркетингової діяльності господарств на їх фінансовий стан // Вiсник аграрної науки Причорномор'я. 2003. Вип. 4 (24). С. 61-65.uk_UA
dc.identifier.urihttps://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/16643-
dc.description.abstractУ статті показано вплив маркетингових заходів на результати фінансовогосподарської діяльності аграрних підприємств і доцільність розширення цієї роботи в усіх господарствах незалежно від їх форм власності.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.titleВплив маркетингової діяльності господарств на їх фінансовий станuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Вісник аграрної науки Причорномор'я. - 2003. - Вип. 4 (24).

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
n24v4r2003-62-66.pdf369,45 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.