Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/16650
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКулешова, Г. М.-
dc.date.accessioned2024-01-11T09:29:42Z-
dc.date.available2024-01-11T09:29:42Z-
dc.date.issued2003-
dc.identifier.citationКулешова Г. М. Ринки збуту і конкурентоспроможність виноградарсько–виноробної продукції // Вiсник аграрної науки Причорномор'я. 2003. Вип. 4 (24). С. 96-101.uk_UA
dc.identifier.urihttps://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/16650-
dc.description.abstractНалагодження постійних і надійних каналів реалізації - це один із способів підвищення конкурентоспроможності продукції. Розглянуто проблеми реалізації винограду і вина підприємствами Миколаївської області, а також шляхи їх вирішення.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.titleРинки збуту і конкурентоспроможність виноградарсько–виноробної продукціїuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Вісник аграрної науки Причорномор'я. - 2003. - Вип. 4 (24).

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
n24v4r2003-97-102.pdf309,21 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.