Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/16702
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorСтамат, Вікторія Михайлівна-
dc.contributor.authorStamat, Viktoriia-
dc.contributor.authorЗозуля, О. В.-
dc.date.accessioned2024-01-15T08:09:32Z-
dc.date.available2024-01-15T08:09:32Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationСтамат В. М., Зозуля О. В. Особливості дослідження поведінки споживачів // Сучасна наука: інновації та перспективи : матеріали міжнар. мультидисциплінарної наук.-практ. інтернет-конференції молодих дослідників, здобувачів вищої освіти та науковців, 6-7 квітня 2023 р., м. Київ. Київ, 2023. С. 402-404.uk_UA
dc.identifier.urihttps://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/16702-
dc.description.abstractThe evolution of scientific views on the formation of the consumer value of goods has been studied. It is proven that in the conditions of the new economic worldview, which is characterized by the manifestation of modern approaches to improving business processes, the consumer seeks to directly participate in the creation of value, determining its properties and structure. Market trends that shape the type of consumer buying behavior are highlighted: personalization of behavior; increasing the opportunities of buyers; transformation of consumer consciousness; possession of "timeless" goods; ecological thinking of consumers.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherМиколаївський національний аграрний університетuk_UA
dc.subjectconsumer behavioruk_UA
dc.subjectconsumer valueuk_UA
dc.subjectconsumer value chainuk_UA
dc.subjectconsumer behavior incentivesuk_UA
dc.subjectconsumer behavior modelsuk_UA
dc.titleОсобливості дослідження поведінки споживачівuk_UA
dc.title.alternativeFeatures of consumer behavior researchuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Статті (Факультет менеджменту)
Статті студентів МНАУ

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
402-404.pdf412,15 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.