Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/16703
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСтамат, Вікторія Михайлівна-
dc.contributor.authorStamat, Viktoriia-
dc.contributor.authorКрамарчук, М. В.-
dc.date.accessioned2024-01-15T08:18:02Z-
dc.date.available2024-01-15T08:18:02Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationСтамат В. М., Крамарчук М. В. Особливості просування товарів та послуг у мережі Інтернет // Сучасна наука: інновації та перспективи : матеріали міжнар. мультидисциплінарної наук.-практ. інтернет-конференції молодих дослідників, здобувачів вищої освіти та науковців, 6-7 квітня 2023 р., м. Київ. Київ, 2023. С. 405-408.uk_UA
dc.identifier.urihttps://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/16703-
dc.description.abstractThe peculiarities of the promotion of goods and services on the Internet have been studied. Various online marketing tools such as website, SEO and SEM optimization, social media marketing (SMM), online advertising, email marketing, content marketing and influencer marketing, as well as the features of these tools and their relationships analyzed. The advantages of using Internet advertising are highlighted, in particular, lower cost compared to other means of advertising, wider coverage of the target audience, convenience for analyzing the effectiveness of advertising placement. The importance of influence marketing as one of the effective strategies of communication with clients is emphasized.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherМиколаївський національний аграрний університетuk_UA
dc.subjectInternetuk_UA
dc.subjectmarketing toolsuk_UA
dc.subjectpromotionuk_UA
dc.subjectadvertisinguk_UA
dc.subjecttarget audienceuk_UA
dc.subjectcontentuk_UA
dc.subjectsocial networksuk_UA
dc.titleОсобливості просування товарів та послуг у мережі Інтернетuk_UA
dc.title.alternativeFeatures of promotion of goods and services on the Internetuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті (Факультет менеджменту)
Статті студентів МНАУ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
405-408.pdf418,99 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.