Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/17034
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГаняйло, О. М.-
dc.contributor.authorСавченко, Н. М.-
dc.contributor.authorСавченко, Р. О.-
dc.contributor.authorHanyaylo, Oksana-
dc.contributor.authorSavchenko, Natalia-
dc.contributor.authorSavchenko, Roman-
dc.date.accessioned2024-02-06T14:03:42Z-
dc.date.available2024-02-06T14:03:42Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationГаняйло О. М., Савченко Н. М., Савченко Р. О. Нормативно-правове забезпечення електронної звітності та документообігу: огляд становлення і розвитку. Modern Economics. 2023. № 42(2023). С. 40-46. DOI: https://doi.org/10.31521/modecon.V42(2023)-06.uk_UA
dc.identifier.citationHanyaylo O., Savchenko N., Savchenko R. (2023). Regulatory and Legal Support of Electronic Reporting and Document Management: an Overview of Establishment and Development. Modern Economics, 42(2023), 40-46. DOI: https://doi.org/10.31521/modecon.V42(2023)-06.-
dc.identifier.urihttps://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/17034-
dc.description.abstractЗаконодавство України, що регулює електронний документообіг та електронну звітність, розвивається вже понад 20 років та набуває нових удосконалених юридичних норм. Проте повністю відмовитись від паперових документів у діяльності суб'єкта господарювання, на сьогодні, ще неможливо. Стаття присвячена дослідженню стану та розвитку електронної звітності та документообігу у діяльності суб'єктів господарювання. Проведено аналіз нормативно-правових актів, що регулюють як внутрішній електронний документообіг суб'єкта господарювання, такі і зовнішню взаємодію з державними органами. Встановлено, що спостерігається послідовний та логічний процес зростання ролі електронного документообігу у діяльності суб'єктів господарювання. Досліджено етапи розвитку електронного документообігу та на підставі проведеного аналізу, обґрунтовано необхідність подальшого удосконалення законодавства у частині використання і збереження електронних документів.uk_UA
dc.description.abstractThe Ukrainian legislation regulating electronic document management and electronic reporting has been developing for over 20 years and is being updated with new and improved legal norms. However, it is still impossible to completely discard paper documents in the activities of a business entity. The reason for this is the problems that arise when using and storing electronic documents for a long time. Purpose. The article examines the status and development of electronic reporting and document management in the activities of business entities. The author analyzes the legal acts regulating both the internal electronic document flow of a business entity and external coordination with government agencies. It is established that there is a consistent and logical growth of the electronic document management role in the activities of business entities. The author substantiates the need for further improvement of legislation in terms of use and storage of electronic documents. Results. The regulatory framework governing the functioning of electronic document management in Ukraine indicates the need for further improvement in terms of amending the existing legal acts regulating the exchange, remote approval and storage of documents. When analyzing the requirements for internal regulation of electronic document management, it should be noted that each business entity should develop its own guidelines for organizing electronic document management, taking into account the requirements and conditions of the current legislation. Conclusions. One of the disadvantages of modern document management is the simultaneous functioning of both paper and electronic documents. Addressing the issue of organizing electronic document management, particularly in terms of duplication of electronic and paper documents, is one of the necessary conditions for accelerating the development of the information society and improving the electronic document management in Ukraine.-
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherМиколаївський національний аграрний університетuk_UA
dc.subjectсистема електронного документообігуuk_UA
dc.subjectелектронна звітністьuk_UA
dc.subjectнормативно-правові актиuk_UA
dc.subjectелектронний документuk_UA
dc.subjectоблікuk_UA
dc.subjectоподаткуванняuk_UA
dc.subjectelectronic document management systemuk_UA
dc.subjectelectronic reportinguk_UA
dc.subjectregulatory and legal actsuk_UA
dc.subjectelectronic documentuk_UA
dc.subjectaccountinguk_UA
dc.subjecttaxationuk_UA
dc.titleНормативно-правове забезпечення електронної звітності та документообігу: огляд становлення і розвиткуuk_UA
dc.title.alternativeRegulatory and Legal Support of Electronic Reporting and Document Management: an Overview of Establishment and Developmentuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Modern Economics. - 2023. - Вип. 42

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
hanyaylo.pdf265 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.