Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/17174
Title: | Впровадження масових відкритих дистанційних курсів у фахову підготовку інженерів енергетичних спеціальностей |
Authors: | Бацуровська, Ілона Вікторівна Batcurovskaya, Ilona |
Issue Date: | 2017 |
Publisher: | Миколаївський національний аграрний університет |
Citation: | Бацуровська І. В. Впровадження масових відкритих дистанційних курсів у фахову підготовку інженерів енергетичних спеціальностей // Розвиток українського села – основа аграрної реформи України : матеріали причорноморської регіональної наук.-практ. конф. проф.-виклад. складу, (м. Миколаїв, 26-28 квітня 2017 р. Миколаїв : МНАУ, 2017. С. 31-38. |
Abstract: | У статті розглядається технологія змішаного навчання, як
компонент навчання за допомогою інформаційних технологій.
Окреслюється визначення змішаного навчання та його роль у сучасному
суспільстві. Висвітлюються різні підходи до визначення даного поняття. Описуються три основних компоненти моделі змішаного навчання, які
використовуються в сучасному освітньому середовищі. Вивчаються різні
підходи до класифікації моделей змішаного навчання. Визначаються
переваги даного типу навчання. Аналізуються компоненти, які є
доцільними для впровадження моделі змішаного навчання в освітній
процес. Окреслюється мета змішаного навчання, яка полягає в об’єднанні
переваг традиційного та дистанційного навчання. У ході роботи
визначається головне завдання змішаної форми навчання, сутність якого
не в тому, щоб витиснути традиційне навчання "викладач-студент", а в
тому, щоб ефективно інтегруватися в нього. Розглядається форма
змішаного навчання як вид комбінованого навчання. Висвітлюється дана
форма навчання як одна з технологій навчання, які вдосконалюють
систему освіти і роблять ефективнішим навчальний процес. The article deals with the technology of blended learning as a component of learning with the help of informational technology. Definition of blended learning and its role in modern society is defined. Different approaches to the definition of the concept are highlighted. The three main components of blended learning models that are used in today's educational environment are described. We study different approaches to the classification of blended learning models. The advantages of this type of study are also identifyed . The components that are appropriate for the implementation of blended learning model in the educational process are analyzed. The objective of blended learning, which is to bring together the benefits of traditional and distance learning is defined. The main task of blended learning, the nature of which is not to supersede traditional learning "teacher-student" and to effectively integrate it are described. The form of blended learning is studied as a form of combined training. The form of training is characterized as one of learning technologies that improve the education system and make the learning process more effective. |
URI: | https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/17174 |
Appears in Collections: | Розвиток українського села – основа аграрної реформи в Україні (Інженерно-енергетичний факультет) - 2017 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.