Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/17344
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.advisorСтамат, Вікторія Михайлівна, науковий керівник-
dc.contributor.advisorStamat, Viktoriia, scientific director-
dc.contributor.authorПапіровська, В. І.-
dc.date.accessioned2024-04-11T11:52:42Z-
dc.date.available2024-04-11T11:52:42Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationПапіровська В. І. Особливості розвитку територіального маркетингу // Трансформація менеджменту в умовах глобальної макроекономічної нестабільності : матеріали II Всеукраїнської науково-практичної конференції (м. Миколаїв, 20-22 березня 2024 р.). Миколаїв : МНАУ, 2024. С. 46-48.uk_UA
dc.identifier.urihttps://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/17344-
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherМиколаївський національний аграрний університетuk_UA
dc.titleОсобливості розвитку територіального маркетингуuk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Розташовується у зібраннях:Трансформація менеджменту в умовах глобальної макроекономічної нестабільності - 2024

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
46-48.pdf276,92 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.