Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/17344
Title: Особливості розвитку територіального маркетингу
Authors: Стамат, Вікторія Михайлівна, науковий керівник
Stamat, Viktoriia, scientific director
Папіровська, В. І.
Issue Date: 2024
Publisher: Миколаївський національний аграрний університет
Citation: Папіровська В. І. Особливості розвитку територіального маркетингу // Трансформація менеджменту в умовах глобальної макроекономічної нестабільності : матеріали II Всеукраїнської науково-практичної конференції (м. Миколаїв, 20-22 березня 2024 р.). Миколаїв : МНАУ, 2024. С. 46-48.
URI: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/17344
Appears in Collections:Трансформація менеджменту в умовах глобальної макроекономічної нестабільності - 2024

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
46-48.pdf276,92 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.