Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/17400
Title: Використання соціальних медіа в Україні: ефективність рекламних кампаній у Facebook, Instagram, Youtube
Authors: Стамат, Вікторія Михайлівна
Stamat, Viktoriia
Таранець, Є.
Issue Date: 2024
Citation: Стамат В., Таранець Є. Використання соціальних медіа в Україні: ефективність рекламних кампаній у Facebook, Instagram, Youtube. Актуальні проблеми та перспективи розвитку обліку, аналізу та контролю в соціально-орієнтованій системі управління підприємством : матеріали VІІ Всеукраїнської науково-практичної конференції (м. Полтава, 28-29 березня 2024 р.). Полтава, 2024. С. 1178-1179.
URI: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/17400
Appears in Collections:Статті (Факультет менеджменту)
Статті студентів МНАУ

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
1178-1179.pdf518,59 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.