Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/17476
Назва: Маркетинговий менеджмент в туризмі: світовий досвід
Автори: Стамат, Вікторія Михайлівна
Stamat, Viktoriia
Дата публікації: 2024
Бібліографічний опис: Стамат В. М. Маркетинговий менеджмент в туризмі: світовий досвід. Сучасні тенденції розвитку індустрії туризму та гостинності: глобальні виклики : матеріали ІІІ міжнародної науково-практичної конференції (м. Харків, 1 квітня 2024 р.). Харків : Харківський національний університет міського господарства імені О.М. Бекетова, 2024. С. 163-165.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/17476
Розташовується у зібраннях:Статті (Факультет менеджменту)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
164-166.pdf282,68 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.