Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/17511
Назва: Професійна комунікативна компетентність викладача вищої школи як чинник психологічної культури
Інші назви: Professional communicative competence of a teacher of a higher school as a factor of psychological culture
Автори: Курепін, Вячеслав Миколайович
Kurepin, Vyacheslav
Ключові слова: педагогічне середовище
спілкування
комунікативна компетентність
ґрунтовні знання
усвідомлення результату
педагогическая среда
communication
communicative competence
thorough knowledge
awareness of the result
Дата публікації: 2024
Бібліографічний опис: Курепін В. М., Професійна комунікативна компетентність викладача вищої школи як чинник психологічної культури. Сучасні напрями вдосконалення педагогічної майстерності викладачів : матеріали міжнародної науково-практичної конференції (м. Чернігів, 30 квітня 2024 р.). Чернігів : ПАУ, 2024. С. 105-108.
Короткий огляд (реферат): Педагогічне середовище, це середовище спілкування, воно потребує пошуку нових форм і способів професійної комунікації, тобто професійної комунікативної компетентності викладачів закладів вищої освіти. Кожній людині в будь-якій професійній діяльності, зокрема педагогу закладу віщої освіти, необхідні якості, такі, як: - здатність самостійно працювати, без впливу керівництва ЗВО; - здатність брати на себе ініціативу, бути відповідальним; - здатність бути ініціативним, не звертаючи увагу на інших, робити те, в чому впевнений; - здатність бачити проблеми, своєчасно реагувати на них, шукати шляхи їх вирішення; - здатність до аналізу нових ситуацій, застосовувати наявні знання для такого аналізу; - здатність комунікувати з іншими; - здатність за власною ініціативою засвоювати будь-які знання; - здатність приймати рішення на основі здорових суджень.
-
Pedagogical environment, it is an environment of communication, it needs to find new forms and methods of professional communication, i.e. professional communicative competence of teachers of higher education institutions. Every person in any professional activity, in particular a teacher of a higher education institution, needs qualities such as: - the ability to work independently, without the influence of the management of higher education institutions; - the ability to take the initiative, to be responsible; - the ability to be proactive, without paying attention to others, to do what one is sure of; - the ability to see problems, respond to them in a timely manner, and look for ways to solve them; - ability to analyze new situations, apply existing knowledge for such analysis; - the ability to communicate with others; - the ability to acquire any knowledge on one's own initiative; - the ability to make decisions based on sound judgment.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/17511
Розташовується у зібраннях:Статті (Інженерно-енергетичний факультет)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
105-108.pdf562,51 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.