Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/17515
Title: Вплив реінжинірингу бізнес- процесів на покращення якості обслуговування в туристичній галузі
Authors: Банєва, Ірина Олексіївна, науковий керівник
Baneva, Irina, scientific director
Тимченко, Аліна
Issue Date: 2024
Publisher: Миколаївський національний аграрний університет
Citation: Тимченко А. Вплив реінжинірингу бізнес- процесів на покращення якості обслуговування в туристичній галузі. Готельно-ресторанний та туристичний бізнес в Україні: проблеми та перспективи розвитку : матеріали всеукраїнської науково-практичної Інтернет-конференції (м. Миколаїв, 24-25 квітня 2024 р.). Миколаїв : МНАУ, 2024. С. 12-14.
URI: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/17515
Appears in Collections:Готельно-ресторанний та туристичний бізнес в Україні: проблеми та перспективи розвитку - 2024

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
grtb-2024-12-14.pdf372,83 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.