Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/17519
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.advisorКушнірук, Віктор Степанович, науковий керівник-
dc.contributor.advisorKushniruk, Viktor, scientific director-
dc.contributor.authorМагар, Дар’я-
dc.date.accessioned2024-05-07T08:19:20Z-
dc.date.available2024-05-07T08:19:20Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationМагар Д. Стратегії управління якістю обслуговування у сфері туризму. Готельно-ресторанний та туристичний бізнес в Україні: проблеми та перспективи розвитку : матеріали всеукраїнської науково-практичної Інтернет-конференції (м. Миколаїв, 24-25 квітня 2024 р.). Миколаїв : МНАУ, 2024. С. 18-20.uk_UA
dc.identifier.urihttps://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/17519-
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherМиколаївський національний аграрний університетuk_UA
dc.titleСтратегії управління якістю обслуговування у сфері туризмуuk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Розташовується у зібраннях:Готельно-ресторанний та туристичний бізнес в Україні: проблеми та перспективи розвитку - 2024

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
grtb-2024-18-20.pdf379,17 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.