Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/17519
Title: Стратегії управління якістю обслуговування у сфері туризму
Authors: Кушнірук, Віктор Степанович, науковий керівник
Kushniruk, Viktor, scientific director
Магар, Дар’я
Issue Date: 2024
Publisher: Миколаївський національний аграрний університет
Citation: Магар Д. Стратегії управління якістю обслуговування у сфері туризму. Готельно-ресторанний та туристичний бізнес в Україні: проблеми та перспективи розвитку : матеріали всеукраїнської науково-практичної Інтернет-конференції (м. Миколаїв, 24-25 квітня 2024 р.). Миколаїв : МНАУ, 2024. С. 18-20.
URI: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/17519
Appears in Collections:Готельно-ресторанний та туристичний бізнес в Україні: проблеми та перспективи розвитку - 2024

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
grtb-2024-18-20.pdf379,17 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.