Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/17579
Назва: Використання сучасних інструментів маркетингу в туристичному та готельно-ресторанному бізнесі
Автори: Гетманцева, Карина
Банєва, Ірина Олексіївна
Baneva, Irina
Дата публікації: 2024
Видавництво: Миколаївський національний аграрний університет
Бібліографічний опис: Гетманцева К., Банєва І. О. Використання сучасних інструментів маркетингу в туристичному та готельно-ресторанному бізнесі. Готельно-ресторанний та туристичний бізнес в Україні: проблеми та перспективи розвитку : матеріали всеукраїнської науково-практичної Інтернет-конференції (м. Миколаїв, 24-25 квітня 2024 р.). Миколаїв : МНАУ, 2024. С. 59-63.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/17579
Розташовується у зібраннях:Готельно-ресторанний та туристичний бізнес в Україні: проблеми та перспективи розвитку - 2024

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
grtb-2024-59-63.pdf281,43 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.