Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/17580
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСтамат, Вікторія Михайлівна-
dc.contributor.authorStamat, Viktoriia-
dc.contributor.authorЄфімова, Анастасія-
dc.date.accessioned2024-05-09T08:08:46Z-
dc.date.available2024-05-09T08:08:46Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationСтамат В. М., Єфімова А. Роль відгуків клієнтів у маркетингу готельного та ресторанного бізнесу. Готельно-ресторанний та туристичний бізнес в Україні: проблеми та перспективи розвитку : матеріали всеукраїнської науково-практичної Інтернет-конференції (м. Миколаїв, 24-25 квітня 2024 р.). Миколаїв : МНАУ, 2024. С. 63-65.uk_UA
dc.identifier.urihttps://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/17580-
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherМиколаївський національний аграрний університетuk_UA
dc.titleРоль відгуків клієнтів у маркетингу готельного та ресторанного бізнесуuk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Розташовується у зібраннях:Готельно-ресторанний та туристичний бізнес в Україні: проблеми та перспективи розвитку - 2024

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
grtb-2024-63-65.pdf371,19 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.