Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/17580
Title: Роль відгуків клієнтів у маркетингу готельного та ресторанного бізнесу
Authors: Стамат, Вікторія Михайлівна
Stamat, Viktoriia
Єфімова, Анастасія
Issue Date: 2024
Publisher: Миколаївський національний аграрний університет
Citation: Стамат В. М., Єфімова А. Роль відгуків клієнтів у маркетингу готельного та ресторанного бізнесу. Готельно-ресторанний та туристичний бізнес в Україні: проблеми та перспективи розвитку : матеріали всеукраїнської науково-практичної Інтернет-конференції (м. Миколаїв, 24-25 квітня 2024 р.). Миколаїв : МНАУ, 2024. С. 63-65.
URI: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/17580
Appears in Collections:Готельно-ресторанний та туристичний бізнес в Україні: проблеми та перспективи розвитку - 2024

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
grtb-2024-63-65.pdf371,19 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.