Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/17584
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.advisorОлійник, Тетяна Георгіївна, науковий керівник-
dc.contributor.advisorOleynik, Tatyana, scientific director-
dc.contributor.authorЄфімова, Анастасія-
dc.date.accessioned2024-05-09T09:28:20Z-
dc.date.available2024-05-09T09:28:20Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationЄфімова А. Вплив соціальних медіа на маркетингові стратегії в готельно-ресторанній сфері. Готельно-ресторанний та туристичний бізнес в Україні: проблеми та перспективи розвитку : матеріали всеукраїнської науково-практичної Інтернет-конференції (м. Миколаїв, 24-25 квітня 2024 р.). Миколаїв : МНАУ, 2024. С. 71-73.uk_UA
dc.identifier.urihttps://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/17584-
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherМиколаївський національний аграрний університетuk_UA
dc.titleВплив соціальних медіа на маркетингові стратегії в готельно-ресторанній сферіuk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Розташовується у зібраннях:Готельно-ресторанний та туристичний бізнес в Україні: проблеми та перспективи розвитку - 2024

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
grtb-2024-71-73.pdf374,64 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.