Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/17584
Title: Вплив соціальних медіа на маркетингові стратегії в готельно-ресторанній сфері
Authors: Олійник, Тетяна Георгіївна, науковий керівник
Oleynik, Tatyana, scientific director
Єфімова, Анастасія
Issue Date: 2024
Publisher: Миколаївський національний аграрний університет
Citation: Єфімова А. Вплив соціальних медіа на маркетингові стратегії в готельно-ресторанній сфері. Готельно-ресторанний та туристичний бізнес в Україні: проблеми та перспективи розвитку : матеріали всеукраїнської науково-практичної Інтернет-конференції (м. Миколаїв, 24-25 квітня 2024 р.). Миколаїв : МНАУ, 2024. С. 71-73.
URI: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/17584
Appears in Collections:Готельно-ресторанний та туристичний бізнес в Україні: проблеми та перспективи розвитку - 2024

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
grtb-2024-71-73.pdf374,64 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.