Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/17586
Назва: Стратегії маркетингу в готельно-ресторанної та туристичній індустріях: тенденції та виклики
Автори: Банєва, Ірина Олексіївна, науковий керівник
Baneva, Irina, scientific director
Гаджа, Іван
Дата публікації: 2024
Видавництво: Миколаївський національний аграрний університет
Бібліографічний опис: Гаджа І. Стратегії маркетингу в готельно-ресторанної та туристичній індустріях: тенденції та виклики. Готельно-ресторанний та туристичний бізнес в Україні: проблеми та перспективи розвитку : матеріали всеукраїнської науково-практичної Інтернет-конференції (м. Миколаїв, 24-25 квітня 2024 р.). Миколаїв : МНАУ, 2024. С. 75-78.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/17586
Розташовується у зібраннях:Готельно-ресторанний та туристичний бізнес в Україні: проблеми та перспективи розвитку - 2024

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
grtb-2024-75-78.pdf544,82 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.