Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/17703
Назва: The use of project methodology in learning English: from theory to practice
Автори: Ганніченко, Тетяна Анатоліївна
Hannichenko, Tetyana
Жебко, Олександр Олегович
Zhebko, Oleksandr
Ключові слова: project-based learning
English learning
language proficiency
authentic language use
student engagement
проектне навчання
вивчення англійської мови
володіння мовою
автентичне використання мови
залучення студентів
Дата публікації: 2024
Бібліографічний опис: Hannichenko T., Zhebko O. The use of project methodology in learning English: from theory to practice. Загальні аспекти інноваційного розвитку освітньої галузі в контексті міжнародного співробітництва України = General Aspects оf Innovation Development оf Education in the Context оf International Cooperation оf Ukraine : матеріали Міжнародної науково-практичної конференції (м. Миколаїв, 25-26 квітня 2024 р.) Миколаїв : МНАУ, 2024. С. 30-32.
Короткий огляд (реферат): The article highlights the transformative role of project methodology in English learning, emphasizing its ability to bridge the gap between theoretical knowledge and practical language skills.
-
Стаття підкреслює трансформаційну роль проектної методології в навчанні англійської мови, наголошуючи на її здатності подолати розрив між теоретичними знаннями та практичними мовними навичками.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/17703
Розташовується у зібраннях:Загальні аспекти інноваційного розвитку освітньої галузі в контексті міжнародного співробітництва України-2024
Статті (Факультет культури і виховання)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
zb-mizhnar-2024-30-32.pdf635,89 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.