Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/17703
Назва: | The use of project methodology in learning English: from theory to practice |
Автори: | Ганніченко, Тетяна Анатоліївна Hannichenko, Tetyana Жебко, Олександр Олегович Zhebko, Oleksandr |
Ключові слова: | project-based learning English learning language proficiency authentic language use student engagement проектне навчання вивчення англійської мови володіння мовою автентичне використання мови залучення студентів |
Дата публікації: | 2024 |
Бібліографічний опис: | Hannichenko T., Zhebko O. The use of project methodology in learning English: from theory to practice. Загальні аспекти інноваційного розвитку освітньої галузі в контексті міжнародного співробітництва України = General Aspects оf Innovation Development оf Education in the Context оf International Cooperation оf Ukraine : матеріали Міжнародної науково-практичної конференції (м. Миколаїв, 25-26 квітня 2024 р.) Миколаїв : МНАУ, 2024. С. 30-32. |
Короткий огляд (реферат): | The article highlights the transformative role of project methodology in English learning, emphasizing its ability to bridge the gap between theoretical knowledge and practical language skills. - Стаття підкреслює трансформаційну роль проектної методології в навчанні англійської мови, наголошуючи на її здатності подолати розрив між теоретичними знаннями та практичними мовними навичками. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/17703 |
Розташовується у зібраннях: | Загальні аспекти інноваційного розвитку освітньої галузі в контексті міжнародного співробітництва України-2024 Статті (Факультет культури і виховання) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
zb-mizhnar-2024-30-32.pdf | 635,89 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.