Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/17824
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.advisorКушнірук Віктор Степанович, науковий керівник-
dc.contributor.advisorKushniruk Viktor, scientific director-
dc.contributor.authorБрильова, М. О.-
dc.date.accessioned2024-05-22T08:38:55Z-
dc.date.available2024-05-22T08:38:55Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationБрильова М. О. Маркетингові та організаційні механізми післявоєнного розвитку галузі гостинності та туризму на Півдні України. Участь молоді у розбудові агропромислового комплексу України : збірник тез наук.-теорет. 36-ї студентської конф. (м. Миколаїв, 20-22 березня 2024 р.). Миколаїв : МНАУ, 2024. С. 8-11.uk_UA
dc.identifier.urihttps://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/17824-
dc.description.abstractОсобливості маркетингових та організаційних механізмів післявоєнного розвитку галузі гостинності та туризму на півдні України. Ключові механізми, спрямовані на залучення туристів та створення безпечних та привабливих умов для їх відпочинку. Основна увага приділяється напрямам діяльності з метою стимулювання розвитку туризму в післявоєнний період.uk_UA
dc.description.abstractPeculiarities of marketing and organizational mechanisms of the post-war development of hospitality and tourism in the south of Ukraine. Key mechanisms aimed at attracting tourists and creating safe and attractive conditions for their recreation. The main attention is paid to areas of activity aimed at stimulating the development of tourism in the post-war period.-
dc.language.isootheruk_UA
dc.subjectтуризмuk_UA
dc.subjectрозвиток галузі гостинності та туризмуuk_UA
dc.subjectпіслявоєнний розвитокuk_UA
dc.subjectвійнаuk_UA
dc.subjectмаркетингuk_UA
dc.subjectорганізаційні механізмиuk_UA
dc.subjecttourismuk_UA
dc.subjectdevelopment of hospitality and tourism industryuk_UA
dc.subjectpostwar developmentuk_UA
dc.subjectwaruk_UA
dc.subjectmarketinguk_UA
dc.subjectorganizational mechanismsuk_UA
dc.titleМаркетингові та організаційні механізми післявоєнного розвитку галузі гостинності та туризму на Півдні Україниuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті студентів МНАУ
Участь молоді у розбудові агропромислового комплексу країни (Факультет менеджменту) - 2024

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
zbirnyk-tez-22-03-24-men-8-11.pdf229,6 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.