Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/17824
Title: Маркетингові та організаційні механізми післявоєнного розвитку галузі гостинності та туризму на Півдні України
Authors: Кушнірук Віктор Степанович, науковий керівник
Kushniruk Viktor, scientific director
Брильова, М. О.
Keywords: туризм
розвиток галузі гостинності та туризму
післявоєнний розвиток
війна
маркетинг
організаційні механізми
tourism
development of hospitality and tourism industry
postwar development
war
marketing
organizational mechanisms
Issue Date: 2024
Citation: Брильова М. О. Маркетингові та організаційні механізми післявоєнного розвитку галузі гостинності та туризму на Півдні України. Участь молоді у розбудові агропромислового комплексу України : збірник тез наук.-теорет. 36-ї студентської конф. (м. Миколаїв, 20-22 березня 2024 р.). Миколаїв : МНАУ, 2024. С. 8-11.
Abstract: Особливості маркетингових та організаційних механізмів післявоєнного розвитку галузі гостинності та туризму на півдні України. Ключові механізми, спрямовані на залучення туристів та створення безпечних та привабливих умов для їх відпочинку. Основна увага приділяється напрямам діяльності з метою стимулювання розвитку туризму в післявоєнний період.
Peculiarities of marketing and organizational mechanisms of the post-war development of hospitality and tourism in the south of Ukraine. Key mechanisms aimed at attracting tourists and creating safe and attractive conditions for their recreation. The main attention is paid to areas of activity aimed at stimulating the development of tourism in the post-war period.
URI: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/17824
Appears in Collections:Статті студентів МНАУ
Участь молоді у розбудові агропромислового комплексу країни (Факультет менеджменту) - 2024

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
zbirnyk-tez-22-03-24-men-8-11.pdf229,6 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.