Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/17911
Назва: Вплив телефонної комунікації в сфері продажів
Автори: Сухорукова, Анна Леонідівна, науковий керівник
Sukhorukova, Anna, scientific director
Вершинін, М. П.
Ключові слова: сфера продажів
телефонна комунікація
роздрібна торгівля
sales
telephone communication
retail
Дата публікації: 2024
Бібліографічний опис: Вершинін М. П. Вплив телефонної комунікації в сфері продажів. Участь молоді у розбудові агропромислового комплексу України : збірник тез наук.-теорет. 36-ї студентської конф. (м. Миколаїв, 20-22 березня 2024 р.). Миколаїв : МНАУ, 2024. С. 95-98.
Короткий огляд (реферат): Проаналізовано сучасний стан сфери продажів в Україні. Виділено та досліджено роль телефонної комунікації у сфері продажів
the current state of sales in Ukraine is analyzed. The role of telephone communication in sales is highlighted and studied.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/17911
Розташовується у зібраннях:Статті студентів МНАУ
Участь молоді у розбудові агропромислового комплексу країни (Факультет менеджменту) - 2024

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
zbirnyk-tez-22-03-24-men-95-98.pdf245,41 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.