Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/17983
Назва: Форсайт-методи в маркетинговій діяльності сільськогосподарських підприємств
Автори: Дюжев, В. Г.,науковий керівник
Мехович, Є. С.
Дата публікації: 2024
Бібліографічний опис: Мехович Є. С. Форсайт-методи в маркетинговій діяльності сільськогосподарських підприємств. Моделювання соціально-економічного розвитку в системі забезпечення продовольчої безпеки : зб. тез II Всеукр. наук.-практ. конф. (м. Миколаїв, 08-09 трав. 2024 р.). Миколаїв : МНАУ, 2024. С. 263-265.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/17983
Розташовується у зібраннях:Моделювання соціально-економічного розвитку в системі забезпечення продовольчої безпеки - 2024

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
zb-tez-8-9-05-2024-263-265.pdf606,72 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.