Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/18009
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | Пархоменко Олександр Юрійович, науковий керівник | - |
dc.contributor.advisor | Parkhomenko Oleksandr, scientific director | - |
dc.contributor.author | Макеєв, В. В. | - |
dc.date.accessioned | 2024-05-27T08:50:23Z | - |
dc.date.available | 2024-05-27T08:50:23Z | - |
dc.date.issued | 2024 | - |
dc.identifier.citation | Макеєв В. В. Реалізація алгоритму гри «камінь, ножиці, папір» на мові програмування Python. Участь молоді у розбудові агропромислового комплексу України : збірник тез наук.-теорет. 36-ї студентської конф. (м. Миколаїв, 20-22 березня 2024 р.). Миколаїв : МНАУ, 2024. С. 185-187. | uk_UA |
dc.identifier.uri | https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/18009 | - |
dc.description.abstract | У роботі розглядається реалізація проекту зі створення програмного коду алгоритму гри «Камінь, ножиці, папір» на мові програмування Python. Передбачається гра користувача з комп’ютером, де перший крок робить людина, а комп’ютер випадковим чином робить хід у відповідь. Переможцю у раунді нараховуються бали, а за нічиєї ніхто нічого не отримує. Сам процес гри і комунікації гравця з комп’ютером відбувається у вікні з графічним інтерфейсом. | uk_UA |
dc.description.abstract | The paper considers the implementation of a project to create the software code of the algorithm of the game "Rock, Scissors, Paper" in the Python programming language. It is supposed to be a user-computer game, where the first move is made by the person, and the computer randomly makes a response move. Points are awarded to the winner of the round, and nobody gets anything for a tie.. | - |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.subject | програмування | uk_UA |
dc.subject | алгоритм | uk_UA |
dc.subject | python | uk_UA |
dc.subject | модуль tkinter | uk_UA |
dc.subject | інтерфейс | uk_UA |
dc.subject | модуль random | uk_UA |
dc.subject | programming | uk_UA |
dc.subject | algorithm | uk_UA |
dc.subject | tkinter module | uk_UA |
dc.subject | interface | uk_UA |
dc.subject | random module | uk_UA |
dc.title | Реалізація алгоритму гри «камінь, ножиці, папір» на мові програмування Python | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Статті студентів МНАУ Участь молоді у розбудові агропромислового комплексу країни (Факультет менеджменту) - 2024 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
zbirnyk-tez-22-03-24-men-185-187.pdf | 231,52 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.