Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/18009
Title: Реалізація алгоритму гри «камінь, ножиці, папір» на мові програмування Python
Authors: Пархоменко Олександр Юрійович, науковий керівник
Parkhomenko Oleksandr, scientific director
Макеєв, В. В.
Keywords: програмування
алгоритм
python
модуль tkinter
інтерфейс
модуль random
programming
algorithm
tkinter module
interface
random module
Issue Date: 2024
Citation: Макеєв В. В. Реалізація алгоритму гри «камінь, ножиці, папір» на мові програмування Python. Участь молоді у розбудові агропромислового комплексу України : збірник тез наук.-теорет. 36-ї студентської конф. (м. Миколаїв, 20-22 березня 2024 р.). Миколаїв : МНАУ, 2024. С. 185-187.
Abstract: У роботі розглядається реалізація проекту зі створення програмного коду алгоритму гри «Камінь, ножиці, папір» на мові програмування Python. Передбачається гра користувача з комп’ютером, де перший крок робить людина, а комп’ютер випадковим чином робить хід у відповідь. Переможцю у раунді нараховуються бали, а за нічиєї ніхто нічого не отримує. Сам процес гри і комунікації гравця з комп’ютером відбувається у вікні з графічним інтерфейсом.
The paper considers the implementation of a project to create the software code of the algorithm of the game "Rock, Scissors, Paper" in the Python programming language. It is supposed to be a user-computer game, where the first move is made by the person, and the computer randomly makes a response move. Points are awarded to the winner of the round, and nobody gets anything for a tie..
URI: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/18009
Appears in Collections:Статті студентів МНАУ
Участь молоді у розбудові агропромислового комплексу країни (Факультет менеджменту) - 2024

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
zbirnyk-tez-22-03-24-men-185-187.pdf231,52 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.