Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/18035
Title: | Роль модулів у розробці програмного забезпечення на python |
Authors: | Тищенко Світлана Іванівна, науковий керівник Tischenko Svetlana, scientific director Чернега, К. П. |
Keywords: | Python модулі math random turtle tkinter pyqt pygame |
Issue Date: | 2024 |
Citation: | Чернега К. П. Роль модулів у розробці програмного забезпечення на python. Участь молоді у розбудові агропромислового комплексу України : збірник тез наук.-теорет. 36-ї студентської конф. (м. Миколаїв, 20-22 березня 2024 р.). Миколаїв : МНАУ, 2024. С. 214-217. |
Abstract: | Модулі відіграють ключову роль у мові програмування Python,
забезпечуючи модульність, повторне використання коду та кращу організацію
проектів. Ця доповідь розкриває поняття модулів, способи їх підключення до
програми з прикладами та детально розглядає призначення та можливості
найпопулярніших вбудованих модулів, таких як math, random, turtle, tkinter, pyqt
та pygame. Використання модулів дозволяє програмістам ефективно
вирішувати різноманітні завдання, покладаючись на готову функціональність
та зосереджуючись на логіці власного коду. Modules play a key role in the Python programming language, providing modularity, code reuse, and better organization of projects. This talk explains the concept of modules, how to connect them to a program with examples, and looks in detail at the purpose and capabilities of the most popular built-in modules, such as math, random, turtle, tkinter, pyqt, and pygame. The use of modules allows programmers to effectively solve various tasks, relying on ready-made functionality and focusing on the logic of their own code. |
URI: | https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/18035 |
Appears in Collections: | Статті студентів МНАУ Участь молоді у розбудові агропромислового комплексу країни (Факультет менеджменту) - 2024 |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
zbirnyk-tez-22-03-24-men-214-217.pdf | 216,67 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.