Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/18079
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.advisorКлючник Альона Володимирівна, науковий керівник-
dc.contributor.advisorKlyuchnik Alena, scientific director-
dc.contributor.authorТітова, К. В.-
dc.date.accessioned2024-05-28T10:28:54Z-
dc.date.available2024-05-28T10:28:54Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationТітова К. В. Аналіз розвитку підприємств у соціальних мережах та оцінка їх бізнесу. Участь молоді у розбудові агропромислового комплексу України : збірник тез наук.-теорет. 36-ї студентської конф. (м. Миколаїв, 20-22 березня 2024 р.). Миколаїв : МНАУ, 2024. С. 289-292.uk_UA
dc.identifier.urihttps://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/18079-
dc.description.abstractУ даній роботі розглянуто важливість використання соціальних мереж у розвитку підприємств. Проаналізовано основні підходи великих компаній, таких як Nestlé, Danone, Unilever і Kraft Heinz, до взаємодії з аудиторією в онлайн-середовищі.Аналіз також включає оцінку впливу соціальних мереж на успішність бізнесу, визначаючи фактори, які сприяють або гальмують розвиток компаній в цифровому просторі. В роботі вказано, що соціальні мережі відіграють важливу роль у сучасному бізнес-середовищі, де успішні стратегії взаємодії з аудиторією та ефективне використання рекламних інструментів можуть суттєво позначитися на успіху підприємства.uk_UA
dc.description.abstractThis paper examines the importance of using social networks in the development of enterprises. The main approaches of large companies such as Nestlé, Danone, Unilever and Kraft Heinz to interaction with the audience in the online environment are analyzed. The analysis also includes an assessment of the impact of social networks on business success, identifying factors that promote or inhibit the development of companies in the digital space. The work indicates that social networks play an important role in the modern business environment, where successful strategies of interaction with the audience and effective use of advertising tools can significantly affect the success of the enterprise.-
dc.language.isootheruk_UA
dc.subjectсоціальні мережіuk_UA
dc.subjectінформаційні технологіїuk_UA
dc.subjectтаргетова рекламаuk_UA
dc.subjectмедіа-маркетингuk_UA
dc.subjectзасоби комунікаціїuk_UA
dc.subjectsocial networksuk_UA
dc.subjectinformation technologiesuk_UA
dc.subjecttargeted advertisinguk_UA
dc.subjectmedia marketinguk_UA
dc.subjectmeans of communicationuk_UA
dc.titleАналіз розвитку підприємств у соціальних мережах та оцінка їх бізнесуuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті студентів МНАУ
Участь молоді у розбудові агропромислового комплексу країни (Факультет менеджменту) - 2024

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
zbirnyk-tez-22-03-24-men-289-292.pdf220,55 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.