Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/18079
Title: | Аналіз розвитку підприємств у соціальних мережах та оцінка їх бізнесу |
Authors: | Ключник Альона Володимирівна, науковий керівник Klyuchnik Alena, scientific director Тітова, К. В. |
Keywords: | соціальні мережі інформаційні технології таргетова реклама медіа-маркетинг засоби комунікації social networks information technologies targeted advertising media marketing means of communication |
Issue Date: | 2024 |
Citation: | Тітова К. В. Аналіз розвитку підприємств у соціальних мережах та оцінка їх бізнесу. Участь молоді у розбудові агропромислового комплексу України : збірник тез наук.-теорет. 36-ї студентської конф. (м. Миколаїв, 20-22 березня 2024 р.). Миколаїв : МНАУ, 2024. С. 289-292. |
Abstract: | У даній роботі розглянуто важливість використання
соціальних мереж у розвитку підприємств. Проаналізовано основні підходи
великих компаній, таких як Nestlé, Danone, Unilever і Kraft Heinz, до взаємодії з
аудиторією в онлайн-середовищі.Аналіз також включає оцінку впливу
соціальних мереж на успішність бізнесу, визначаючи фактори, які сприяють
або гальмують розвиток компаній в цифровому просторі. В роботі вказано, що
соціальні мережі відіграють важливу роль у сучасному бізнес-середовищі, де
успішні стратегії взаємодії з аудиторією та ефективне використання
рекламних інструментів можуть суттєво позначитися на успіху
підприємства. This paper examines the importance of using social networks in the development of enterprises. The main approaches of large companies such as Nestlé, Danone, Unilever and Kraft Heinz to interaction with the audience in the online environment are analyzed. The analysis also includes an assessment of the impact of social networks on business success, identifying factors that promote or inhibit the development of companies in the digital space. The work indicates that social networks play an important role in the modern business environment, where successful strategies of interaction with the audience and effective use of advertising tools can significantly affect the success of the enterprise. |
URI: | https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/18079 |
Appears in Collections: | Статті студентів МНАУ Участь молоді у розбудові агропромислового комплексу країни (Факультет менеджменту) - 2024 |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
zbirnyk-tez-22-03-24-men-289-292.pdf | 220,55 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.