Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/18114
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.advisorШишпанова Наталія Олександрівна, науковий керівник-
dc.contributor.advisorShyshpanova Nataliya, scientific director-
dc.contributor.authorБалак, Е. Д.-
dc.date.accessioned2024-05-29T05:48:27Z-
dc.date.available2024-05-29T05:48:27Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationБалак Е. Д. Маркетингові стратегії для збільшення привабливості регіонального туризму. Участь молоді у розбудові агропромислового комплексу України : збірник тез наук.-теорет. 36-ї студентської конф. (м. Миколаїв, 20-22 березня 2024 р.). Миколаїв : МНАУ, 2024. С. 356-358.uk_UA
dc.identifier.urihttps://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/18114-
dc.description.abstractдосліджено потенціал Миколаївського регіону для туризму, включаючи природні та культурні ресурси. Зазначено необхідність розвитку маркетингових стратегій для просування та популяризації Миколаєва як туристичного напрямку. Визначені можливості та виклики розвитку туризму в умовах війни та запропонованоь шляхи залучення нових відвідувачів та стимулювання економічного зростання через розвиток туристичної індустрії.uk_UA
dc.description.abstractThe potential of the Mykolaiv region for tourism, including natural and cultural resources, has been explored. The necessity of developing marketing strategies to promote and popularize Mykolaiv as a tourist destination is highlighted. Opportunities and challenges of tourism development in the conditions of war are identified, and ways to attract new visitors and stimulate economic growth through the development of the tourism industry are proposed-
dc.language.isootheruk_UA
dc.subjectтуризмuk_UA
dc.subjectрегіональний туризмuk_UA
dc.subjectмаркетингові стратегіїuk_UA
dc.subjectМиколаївський регіонuk_UA
dc.subjecttourismuk_UA
dc.subjectregional tourismuk_UA
dc.subjectmarketing strategiesuk_UA
dc.subjectMykolaiv regionuk_UA
dc.titleМаркетингові стратегії для збільшення привабливості регіонального туризмуuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті студентів МНАУ
Участь молоді у розбудові агропромислового комплексу країни (Факультет менеджменту) - 2024

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
zbirnyk-tez-22-03-24-men-356-358.pdf214,18 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.