Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/18114
Title: Маркетингові стратегії для збільшення привабливості регіонального туризму
Authors: Шишпанова Наталія Олександрівна, науковий керівник
Shyshpanova Nataliya, scientific director
Балак, Е. Д.
Keywords: туризм
регіональний туризм
маркетингові стратегії
Миколаївський регіон
tourism
regional tourism
marketing strategies
Mykolaiv region
Issue Date: 2024
Citation: Балак Е. Д. Маркетингові стратегії для збільшення привабливості регіонального туризму. Участь молоді у розбудові агропромислового комплексу України : збірник тез наук.-теорет. 36-ї студентської конф. (м. Миколаїв, 20-22 березня 2024 р.). Миколаїв : МНАУ, 2024. С. 356-358.
Abstract: досліджено потенціал Миколаївського регіону для туризму, включаючи природні та культурні ресурси. Зазначено необхідність розвитку маркетингових стратегій для просування та популяризації Миколаєва як туристичного напрямку. Визначені можливості та виклики розвитку туризму в умовах війни та запропонованоь шляхи залучення нових відвідувачів та стимулювання економічного зростання через розвиток туристичної індустрії.
The potential of the Mykolaiv region for tourism, including natural and cultural resources, has been explored. The necessity of developing marketing strategies to promote and popularize Mykolaiv as a tourist destination is highlighted. Opportunities and challenges of tourism development in the conditions of war are identified, and ways to attract new visitors and stimulate economic growth through the development of the tourism industry are proposed
URI: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/18114
Appears in Collections:Статті студентів МНАУ
Участь молоді у розбудові агропромислового комплексу країни (Факультет менеджменту) - 2024

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
zbirnyk-tez-22-03-24-men-356-358.pdf214,18 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.