Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/18249
Title: Навчальний відео контент як педагогічний інструмент під час викладання технічних дисциплін
Authors: Іванов, Геннадій Олександрович
Ivanov, Gennadiy
Баранова, Олена Володимирівна
Baranova, Olena
Keywords: навчальний відео контент
здобувачі вищої освіти
технічні дисципліни
educational video content
applicants of higher education
technical disciplines
Issue Date: 2024
Citation: Іванов Г. О., Баранова О. В. Навчальний відео контент як педагогічний інструмент під час викладання технічних дисциплін. Продовольча безпека України в умовах війни і післявоєнного відновлення: глобальні та національні виміри. Міжнародний форум = Food security of Ukraine in the conditions of the war and post-war recovery: global and national dimensions. International forum : доповіді учасників міжнародної науково-практичної конференції (м. Миколаїв, 30-31 травня 2024 р.) / Міністерство освіти і науки України ; Миколаївський національний аграрний університет. Миколаїв : МНАУ, 2024. С. 309-312. DOI: https://doi.org/10.31521/978-617-7149-78-0-101.
Abstract: Розглядається роль навчального відео контенту під час викладання технічних дисциплін та його вплив на активність студентів у процесі навчання. Аналізуються основні переваги використання навчального відео контенту в освітньому процесі, такі як візуалізація абстрактних концепцій, демонстрація практичних навичок та створення інтерактивного навчального середовища. Також розглядаються методи створення якісного навчального відео контенту, включаючи вибір формату, структуру та стиль подання матеріалу. Навчальний відео контент є ефективним інструментом навчання технічним дисциплінам, що сприяє підвищенню інтересу студентів до навчального матеріалу, покращенню засвоєння знань та розвитку практичних навичок. Використання навчального відео контенту слід розглядати як один із ключових методів оптимізації освітнього процесу в галузі технічної освіти
The role of educational video content in teaching technical disciplines and its influence on student activity in the learning process is considered. The main advantages of using educational video content in the educational process are analyzed, such as visualization of abstract concepts, demonstration of practical skills and creation of an interactive learning environment. Methods of creating high-quality educational video content are also considered, including the choice of format, structure and style of presentation of the material. Educational video content is an effective tool for teaching technical disciplines, which contributes to increasing students' interest in educational material, improving knowledge acquisition and developing practical skills. The use of educational video content should be considered as one of the key methods of optimizing the educational process in the field of technical education.
URI: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/18249
-
https://doi.org/10.31521/978-617-7149-78-0-101
Appears in Collections:Продовольча безпека України в умовах війни і післявоєнного відновлення: глобальні та національні виміри. Міжнародний форум - 2024
Статті (Інженерно-енергетичний факультет)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
309-312.pdf616,64 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.