Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/18265
Назва: | Подолання викликів у підготовці майбутніх інженерів в умовах змішаного навчання |
Автори: | Полянський, Павло Миколайович Polyansky, Pavlo Степанов, Сергій Миколайович Stepanov, Serhii |
Ключові слова: | здобувачі вищої освіти змішане навчання підготовка інженерів applicants of higher education blended learning training of engineers |
Дата публікації: | 2024 |
Бібліографічний опис: | Полянський П. М., Степанов С. М. Подолання викликів у підготовці майбутніх інженерів в умовах змішаного навчання. Продовольча безпека України в умовах війни і післявоєнного відновлення: глобальні та національні виміри. Міжнародний форум = Food security of Ukraine in the conditions of the war and post-war recovery: global and national dimensions. International forum : доповіді учасників міжнародної науково-практичної конференції (м. Миколаїв, 30-31 травня 2024 р.) / Міністерство освіти і науки України ; Миколаївський національний аграрний університет. Миколаїв : МНАУ, 2024. С. 322-324. DOI: https://doi.org/10.31521/978-617-7149-78-0-106. |
Короткий огляд (реферат): | В умовах сучасної освіти студенти інженерних спеціальностей
стикаються із викликами, які потребують ефективних стратегій навчання.
Перехід до змішаного навчання, що поєднує в собі елементи очного та
дистанційного навчання, є одним з таких викликів. Окреслені методи інтеграції
технологій в освітній процес, розробка інтерактивних онлайн-курсів та
навчальних ресурсів, а також запровадження сучасних педагогічних методик,
що сприяють активній взаємодії студентів та підвищенню мотивації до
навчання. Особлива увага приділяється розвитку навичок самостійної роботи та
колективного навчання, що сприяє формуванню компетентностей, необхідних
майбутнім інженерам в умовах технологічного простору, що швидко
змінюється. Запропоновані стратегії та методи допомагають зробити процес
навчання більш ефективним. In the conditions of modern education, engineering students face challenges that require effective learning strategies. The transition to blended learning, combining elements of faceto-face and distance learning, is one such challenge. The methods of integrating technologies into the educational process, the development of interactive online courses and educational resources, as well as the introduction of modern pedagogical methods that contribute to the active interaction of students and increase motivation to study are outlined. Special attention is paid to the development of independent work skills and collective learning, which contributes to the formation of competencies necessary for future engineers in the conditions of a rapidly changing technological space. The proposed strategies and methods help to make the learning process more effective. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/18265 - https://doi.org/10.31521/978-617-7149-78-0-106 |
Розташовується у зібраннях: | Продовольча безпека України в умовах війни і післявоєнного відновлення: глобальні та національні виміри. Міжнародний форум - 2024 Статті (Інженерно-енергетичний факультет) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
322-324.pdf | 606,64 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.