Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/18376
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКороленко, Віктор Леонтійович-
dc.contributor.authorKorolenko, Viktor-
dc.date.accessioned2024-06-13T10:28:50Z-
dc.date.available2024-06-13T10:28:50Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationКороленко В. Теоретичні основи морального формування дітей шкільного віку. Психолого-педагогічні проблеми сільської школи. 2015. Вип. 53. С. 223-228.uk_UA
dc.identifier.urihttps://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/18376-
dc.description.abstractУ житті суспільства, відбуваються динамічні зміни, що у ході наукового прогресу змінюють уявлення про суть морального формування особистості, яке все більше орієнтується на перехід до всебічної освіти людини упродовж усієї її активної життєвої діяльності. У статті висвітлено питання щодо теоретичних основ морального формування дітей шкільного віку, що підтверджують необхідність взаємодії і найбільш ефективні способи співпраці між сім’єю і школою в процесі морального виховання школярів. Підкреслюється ефективність спільного скоординованого педагогічного впливу на дітей з боку цих двох інститутів вихованняuk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.titleТеоретичні основи морального формування дітей шкільного вікуuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті (Інженерно-енергетичний факультет)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Ppps_2015_53_35.pdf242,65 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.