Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/18575
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСтамат, Вікторія Михайлівна-
dc.contributor.authorStamat, Viktoriia-
dc.contributor.authorПінчук, О. О.-
dc.date.accessioned2024-08-21T10:08:55Z-
dc.date.available2024-08-21T10:08:55Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationСтамат В. М., Пінчук О. О. Розвиток маркетингу на основі розробки стратегії диверсифікації аграрних підприємств. Економічна політика та адміністрування у сфері регіонального розвитку України : матеріали Всеукраїнської інтернет-конференції, 19-22 листопада 2019 р., м. Миколаїв. Миколаїв : МНАУ, 2019. С. 36-39.uk_UA
dc.identifier.urihttps://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/18575-
dc.titleРозвиток маркетингу на основі розробки стратегії диверсифікації аграрних підприємствuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Економічна політика та адміністрування у сфері регіонального розвитку України - 2019

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
36-39.pdf180,94 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.