Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/18575
Назва: Розвиток маркетингу на основі розробки стратегії диверсифікації аграрних підприємств
Автори: Стамат, Вікторія Михайлівна
Stamat, Viktoriia
Пінчук, О. О.
Дата публікації: 2019
Бібліографічний опис: Стамат В. М., Пінчук О. О. Розвиток маркетингу на основі розробки стратегії диверсифікації аграрних підприємств. Економічна політика та адміністрування у сфері регіонального розвитку України : матеріали Всеукраїнської інтернет-конференції, 19-22 листопада 2019 р., м. Миколаїв. Миколаїв : МНАУ, 2019. С. 36-39.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/18575
Розташовується у зібраннях:Економічна політика та адміністрування у сфері регіонального розвитку України - 2019

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
36-39.pdf180,94 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.